Najnovšie pridané

PartyMC.net 93%

Recenze PartyMC.net
IP: play.partymc.net

Web
Facebook

PartyMC.net je menší československý server, který byl založen ještě tento měsíc. Specializuje se převážně na minihry. Bohužel zde nehraje mnoho lidí a proto jsem se nemohl ptát na osobní názory, ale to vůbec nevadí, jelikož jsme na tuto recenzi byli tři.

Připojíte se do opravdu krásného lobby. Stavitel tohoto lobby si s tím musel dát pořádnou práci, protože je to opravdu nádherné. Vypadá jako několik ostrůvků různé velikosti spojené mosty, po kterých můžete chodit. Na každém ostrůvku se nachází něco jiného. Na jednom jsou například minihry, na druhém partybox, který dostanete za hraní na serveru a můžete v něm získat nějaký doplněk či efekt, který kolem vás aktivuje podivnou auru. Také je zde možnost zakoupení partyboxu za coiny.

Jsou zde 2 typy parkouru. Parkour na čas, ve kterém musíte skákat co nejrychleji a tak si udělat co nejlepší skóre. Parkour na body, ve kterém musíte skákat jak rychle chcete, ale neukládá se, takže po pádu ztratíte veškeré nasbírané body. Skákáním získáváte body a za přesažení nějakého určitého počtu bodů dostanete odměnu v podobě coinů.

Miniher je zde celkem 6, ale připravuje se mnoho dalších, takže se máte na co těšit. Většina miniher je vlastní tvorby, což muselo stát hodně úsilí a času. Jedna z nich je BedWars. Je to hra, ve které musíte ochránit svoji postel a zároveň útočit na ostatní týmy. Na každém základním ostrově je generátor bronzu, za který můžete zakoupit bloky u obchodníka. Pomocí zakoupených bloků si můžete postavit cestu na mezi-ostrov nebo střed. Na mezi-ostrově se nachází generátor železa, za které si můžete koupit brnění nebo zbraně a na středu je generátor zlata, za které je možné koupit ty nejlepší věci a doplňky, například ender perlu.

Další minihrou je Murder. V této hře jsou 3 role. Pokud jste Innocent (Nevinný), váším úkolem je přežít a zjistit, kdo je Murder, který zabil ostatní hráče. Za 10 nasbíraného zlata, které se nachází objevují po celé mapě, dostanete luk, kterým okamžitě zabijete vraha. Pozor! Máte pouze jeden šíp a další dostanete opět za 10 zlata. V případě, že jste Detective (Detektiv), dostanete automaticky luk, který je možný přebít. Máte za úkol zabít vraha a tak ochránit všechny ostatní hráče. Pokud jste samotný Murder (Vrah), musíte zabít všechny hráče, aniž by si Vás někdo všiml a zabil Vás.

Pokud si chcete zabojovat, je pro vás SkyPVP jako dělané. V této minihře bojujete  proti ostatním hráčům na mapě v podobě malých létajících ostrůvků, ze kterých nesmíte spadnout. Můžete si zakoupit za coiny brnění, zbraně, lektvary nebo enchanty. Hráči s VIP mají speciální věci.

Také je zde minihra MobRacers, což jsou super závody na mobech. Každý z hráčů závodí na zvoleném mobovi kolem celé mapy. Na každé mapě jsou tzv. lucky blocky, ve kterých můžete získat nějaký předmět, který lze využít proti ostatním hráčům. Je to například kouzelný prut, kterým když trefíte hráče před vámi, přitáhnete se k němu a získáte tak náskok. Při výběru moba je menu méně přehledné, protože není na první pohled vidět, které máme odemknuté a které ne.

Poslední minihrou je Cops and Crims. Hra je jako klasický Counter Strike, jen je v minecraftu. Na začátku hry se hráči rozdělí na Teroristy a Policisty. Teroristé musí zabít všechny policisty nebo položit bombu a chránit ji před zneškodnění policistů. Policisté musí zabít všechny teroristy, aniž by vybouchla bomba, která může být zneškodněna pomocí kleští.

Na serveru se také nachází VIP výhody, které zatím nejsou dostupné. Je zde však akce, když si zažádáte na e-mailu partymc@partymc.net o VIP, dostanete výhody po dobu BETA testování serveru zcela zdarma. Skvělé výhody jako jsou /fly na lobby nebo možnost používat morph (převtělení).

Je zde velice aktivní A-Team na to, jak málo zde hraje hráčů. Každý den narazíte alespoň na jednoho administrátora. Celého A-Teamu jsme se zeptaly na nějaké otázky. Všichni odpověděli rychle a poměrně správně s vysvětlením.

Na závěr už stojí za zmínku jen web. Je jak z grafické, tak i z praktické stránky výborný.  Líbí se mi zvolený styl stránky a výběr barev do pozadí nebo příspěvku. Je zde také fórum, na které, když se přihlásíte, můžete nahlašovat hráče či napsat jakýkoliv příspěvek, o který se chcete podělit s ostatními.

Souhrné hodnocení:
+ Vlastní minihry

+ Aktivní A-Team