Recenze serveru Sinister – Chaos a Tma
IP: 213.129.132.124
Teamspeak: 213.129.132.123
Web

Facebooková stránka
Dynamická mapa
Discord

Server je zaměřený na RPG tématiku s otevřeným světem a build světem na verzi 1.9.2. Pro správné prožití příběhu je zde nutný speciální resourcepack (bez něj vás mohou ze serveru i vyhodit), který vás vtáhne mnohem více do příběhu a vy si jej mnohem více užijete. Hned ze začátku bych chtěl říci, že server mě naprosto nadchl, ale co mě zklamalo, je mála aktivita, která se pohybuje průměrně okolo 10 hráčů.

Příběh začíná na ostrově Thodos, kdy ztroskotáte a místní obyvatelé vás začleňují do chodu a postupně plníte nenáročné úkoly. Po splnění tutoriálu si musíte vybrat jedno z deseti povolání (Čaroděj, Druid, Kněz, Lučištník, Nekromant, Paladin, Rytíř Smrti, Šaman, Válečník, Vrah), které již v průběhu nepůjde změnit. Každé povolání má svou náročnost od lehké náročnosti až po těžkou. Základem u každého povolání je 5 kouzel, které si postupným hraním a zvyšování úrovní odemykáte či zlepšujete. Příkazem /atributy se vám otevře tabulka, kde si můžete vylepšovat své atributy pomocí bodů, které získáte za zvýšení levelu. Atributů je celkem 8, od zvětšení HP a many, až po větší poškození kouzly či základními útoky. Příkazem /kouzla si spravujete svá kouzla, jak pasivní, tak i aktivní pomocí talentu, který také obdržíte za zvýšení levelu. Čili pro představu, za jedno zvýšení levelu získáte jeden atribut a jeden talent.

Dále postupujete městy, kde jednotlivým obyvatelům pomáháte proti temným silám. Vy jste ten vyvolený a je to pouze na vás, zda osvobodíte svět Sinister od stejnojmenného vládce temnoty, který chce ovládnout svět.

Po dosažení maximálního levelu 35 hra zdaleka nekončí. Můžete se vydat na Heroic dungeony, které jsou mnohem obtížnější za účelem zisku lepší zbroje. Tyto dungeony jsou velmi obtížné, a proto je lepší, když se domluvíte s ostatními hráči, abyste je porazili. Ano, je zde možnost hrát s ostatními hráči v partě a plnit úkoly s nimi. Určitě stojí za zmínku, že po smrti neztrácíte žádné věci! Pokud si chcete zahrát s kamarády, můžete založit klan a podnikat klanové války proti jiným klanům, kde bojujete o klanový hrad a další zajímavé bonusy.

Za splnění úkolů můžete dostat naprosto cokoliv, od zlatých cihel, za které si můžete později kupovat například zbroj, až po další předměty, které uplatníte až s dosažením požadované úrovně, anebo unikátní měnu „Siny“, za které si můžete později koupit například koně pro rychlejší přesun mezi jednotlivými místy nebo zaplatit námořníkovi, aby vás převezl do města, kam zrovna potřebujete.

Server samozřejmě nabízí i vedlejší nebo denní úkoly pro zábavu bez zabíjení monster, ale stále vám jsou velmi užitečné pro získávání zkušeností.

Stavitelsky bych server zhodnotil jako velmi dobře zvládnutý. Města včetně přírody, kde bojujete s temnou silou jsou velmi pěkné. Jen občas se mi nelíbí některé oblasti a spawn na build světě, se kterými se mohl builder více vyhrát. Každopádně tohle hodnotím kladně a pro představu dávám 9 z 10 bodů.

Tak jako všude, i zde je možné zakoupit si VIP. VIP zde stojí 200 Kč, ovšem to už vám zůstává navždy. Výhody jsou opravdu zajímavé, například pokud nemáte originální minecraft, i tak můžete mít skin. Kostěného koně, warpy do měst, jednorázový příspěvek 1000 Sinu, možnost /tpa na ostatní hráče a spoustu dalších výhod.

I zde je možnost hlasovat pro server, kde za hlas obdržíte 2x Mana Orb, který po dobu 10 vteřin generuje každé 2 vteřiny 4% many, tedy celkově vám to vygeneruje 20% many.

Abych nezapomněl určitě stojí za zmínku i build svět, který je velmi zajímavě udělaný. Každý hráč může mít až 3 parcely, které si musíte zakoupit za vaše úspory, čili 200 Sinu jedna parcela. Ovšem není to creative pokud to někdo z vás očekával (já například ano). Každý blok si musíte koupit ve zdejším obchodě, samozřejmě za malou cenu, ale i tak si na ně budete muset vydělat plněním úkolů. To ale stále nekončí. Při stavbě vašeho vysněného domu nebo jiné stavby budete potřebovat nástroje, ale ty se dají zakoupit pouze ve městě Guardshire. Pokud si budete chtít na svou parcelu přizvat kamaráda, aby vám s vaší stavbou pomohl, tak i to vás bude něco stát. K dispozici zde je /fly, který může použít každý hráč.

A-Team je vždy ochotný pomoci. Také jsou poměrně aktivní, ale pokud na serveru zrovna nejsou, vždy se najde hráč, který pomůže.

Jedinou výtku mám k občasným bugům, i přes XX hodin hraní jsem již na žádný problém nenarazil.

Celkově mě server zaujal tak, že i po napsaní téhle recenze budu v hraní i nadále pokračovat. Pokud jde o gramatiku, tak na to, kolik textů zde je, se dá sem tam nějaká chybička či překlep odpustit. Jako poslední bych zmínil web. Na webu najdeme naprosto cokoliv, co jen můžeme potřebovat, od všech návodů a informací, až po statistiky, kdo strávil na serveru největší počet hodin apod. Graficky poměrně zvládnutý, ale přijde mi jednoduchý.

Souhrnné hodnocení:

+  speciální resourcepack
+  poutavý příběh s rozsáhlým dějem